Hemma

Befinner mig återigen på svensk mark efter att ha tagit "fakiren" från München. Fakiren är egentligen en beteckning jag fått från Karlskrona där det fanns ett morgonflyg till Stockholm som gick kl 6. Varför det kallas så säger nog sig självt. Mitt gick visserligen 40 min senare, men morgonen inledddes ändå kl halv fem.

Syftet med detta inlägg är dock inte at informera om min position utan att utge en rekomendation och jag vill verkligen det starkaste råda er att följa den. Klicka på följande länk, "Sommar med Fredrik Härén" . Då kommer ni att ladda hem podversionen av nyss nämnda persons sommarprogram. Ta er sedan den dryga timmen tid att lyssna igenom det och reflektera över vad han säger. All form av beskrivning eller refererande av detta program vore onödigt och skulle inte heller ge det rättvisa. Lyssna, tänk efter och kanske kan det leda till något nytt för dig!

Imorgon beger jag mig till schärgården och om någon undrar över min position så är jag student vid tekniska universitetet i München och kommer befinna mig långt ifrån en telefonkiosk.

Kommentarer
Postat av: Ronny

Hej Torvald.



Syftet med mitt inlägg är att komplettera din sommarradio rekommendation och jag vill rekommendera Filip och fredriks program från året innan. Den envise och värdige hittar länken själv ;) Programmet är betydligt mer åt underhållningshållet men ibland behöver man ju även sånt. Njut

2008-07-05 @ 22:04:59
URL: http://ronnyimunchen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0