Typiskt

Livet har sin stilla gång med betoning på stilla då högen med saker att ta itu med växer medan den motsatta knappast minskar. Kanske ett uttryck för håglöshet kan en del tycka, mjukstart säger jag. Mitt största problem just nu är att lyckas välja bort en eller två kurser för att inte få en favorit i repris när nästa tentaperiod nalkas om drygt 8 veckor. Alla kurserna jag påbörjat är bra och intressanta och genetiskt har jag ett lite för utpräglat "kan ju vara bra att ha" sinne.

För övrigt läste jag just på dn.se att årets skägg VM nyss avgjorts i Bayern. Det är ju just typiskt att man missade det. Hade nog i och för sig ändå inte kvalat in om man jämför med segrande kreationer. Tyskarna har en starkt dominerande ställning i skäggtävlarkretsar. Kan bara bero på en sak, mycket öl och ett kök starkt präglat av god tillgång på gris.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0