Välkommen till min nya blogg!

Efter mycket om och men har jag äntligen beslutat mig för att skaffa en blogg. Inspirationen kommer från många av de vänner jag har härnere i München som flitigt bloggar med olika teman. Men också för att jag tycker mycket om att utrycka mig i skrift.

Jag hoppas att ni finner nöje i att läsa min blogg och jag blir extra glad om ni kommenterar :-). På denna sida kommer jag behandla allt mellan himmel och jord, från vardagsskilldringar till kåseriliknande teman. Eftersom jag just nu befinner mig på ett utbytesår vid TUM, tekniska universitetet i münchen så kommer nog många av inläggen att ha en viss touch av Tyskland.

Tyvärr har jag inte tid att erbjuda mer i detta första inlägg eftersom jag redan försakat dagens planerade studier med så oviktiga saker som att baka kanelbullar, träna och klippa håret, så att nu MÅSTE jag börja. Tentan är på måndag och behandlar det något torra men ändock för min utbildning inte helt irrelevanta temat "wirtschaftlichkeits Denken für Ingenieure". För er som inte är bevandrad i det tyska språket så betyder det kort sagt en grundläggande ekonomikurs för Ingeniörer.

Biss später

Kommentarer
Postat av: Ronny aus München

Serwas Torvald!

Ich wünsch dir herzlich Willkommen bei uns ?Münchenbloggers?. Das freut uns sehr viel, um deine Gedanke und Abenteuer zu lesen. Veil Erfolg und macht Spaß!

Gleich M.Sc, vielleicht irgendwann Dr, nicht wahrscheinlich Professor R. Martin

2008-02-09 @ 20:39:37
URL: http://ronnyimunchen.blogspot.com/
Postat av: CJ

wie viele wörter- und grammatikbücher musste Ronny auswendig lernen vor er seinen Kommentar aufgaben könnte?.. anders.. herzlich wilkommen:) !

2008-02-09 @ 23:24:39
URL: http://diddan.blogg.se
Postat av: Mr Martin

Jaja, die haupsache ist das man mir verstehe, nicht war?

2008-02-10 @ 20:10:07
Postat av: Cj

whaevuuurrrrr

2008-02-11 @ 00:28:08
URL: http://diddan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0