Förnyelse

Igår började sommaren, åtminstone så tillvida att jag bytt banner. Prova att trycka på uppdatera om den inte syns. Annars har jag äntligen fått klart med hur jag ska få till mitt kandidatarbete. Jag får skriva det på KTH och ska göra ett stabilitetsberäkningsprogram för enklare fartygsgeometrier. Skönt att få det ur världen eller åtminstone förutsättningar för att få det ur densamma.

Sedan 7 dagar är jag dessutom engagerad i ett nytt virituellt segelrace. Denna gång mellan Plymouth och Boston en nätt liten sträcka på dryga 1600 Nm. Jag har gått från plats 280 till 10 så distraktionsfaktorn har en klart växande tendens.

Kommentarer
Postat av: Nisse

Haha, 10e plats..inte illa. Såna långseglingar e farliga, tog 2v när vi körde Panama-SanFrancisco =)

2008-05-22 @ 15:15:33
Postat av: Torvald

Jo livsfarligt. Tyvrr gjorde helgen att jag slutade som nr 52, men får ta det positivt. Jag låter i alla fall inte ett seglingsspel ta över mitt liv ;-)

2008-05-27 @ 10:03:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0