Ni får ursäkta

Kära läsare. Får än en gång be om ursäkt för dålig uppdatering, men jag har varit alldeles för upptagen av att tjäna in ris till världens befolkning (se föregående inlägg).

Tyvärr är detta en lögn, min frånvaro byger snarare på det creshendo av tentaperiod som jag just nu befinner mig i. Imorgon är det Finita Element Metoden och det är nog den svåraste tentan jag gör och också den jag haft minst tid till. Så just nu simmar jag på rygg motströms med näsan knappt ovanför ytan i Isar, bildligt talat. Imorgon börjar dock dekreschendot kl 15.30 då tentan är skriven. Det är i och för sig ytterligare en till i ellära nästa vecka, men den lär vara enkel och får nog anses vara ett litet mezo forte om jag ska fortsätta uttrycka mig musikaliskt.

Biss später
Torvald

Kommentarer
Postat av: ARndtRonny

Sitter jag med Wordfinder uppe och lusläser dina inlägg. Till min stora fasa hitter jag inte betydelsen av ordet "kreschendo" vare sig i SAOL eller Nordstedts. En fotnot är alltså på sin plats.

2008-03-07 @ 15:35:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0