Turdag

Turen förföljer alltid den skicklige sa en gång en vis man. Detta ödmjuka devis är så sant som det är sagt. Just denna dag har utvecklat sig till en riktig lyckodag för mig, sen om det är det gamla deviset eller bara en slump det överlämnar jag åt andra att bedömma.

Min första lycka var att äntligen bli av med min gamla skrotcykel. Jag fick hela 20 euro för den på Ebay. Ganska bra för en cykel som var trasig på mer än ett ställe. Ebay är helt klart säljarnas marknad.

Lycka nummer 2 var snäppet bättre. Efter först 6 veckors oavbrutet pluggande och sedan ännu ytterligare ca 8 veckors väntan kan jag äntligen lägga höstterminen till handlingarna. Den sista tentan i teknisk ellära visade sig även den vara godkänd. Jag har med andra ord klarat alla tentorna!!!!!!!!!!!! :-)

Snart ska jag hämta lycka nummer 3 på flygplatsen, kan det bli bättre?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0