Avveckling

Optimeringstentan gick inget vidare så nu är det full gas sista veckan inför le grand finale med tentamen i reglerteknik. I mina studiepauser håller jag så sakta på att avveckla mig själv som Münchenbo. Det tar sin lilla tid då det är mer än man tror och en del saker visar sig vara ganska krångliga. Byråkratiprocessen med gymfirman är nu avslutad och som väntat avgick vedebörande med seger. Dessutom gjorde de fel och sa upp kontraktet retroaktivt från sista juli och jag hann träna idag så därmed fick jag 1 dag gratis.

En annan del av avvecklingen är att avyttra min cykel. Jag har därför tvättat och servat den och nu ligger den ute på ebay med startpris 1 Euro. Det ska bli spännande att se om det blir vinst eller förlust. För de läsare som tycker auktioner är kul (jag vet minst en!!) så lägger jag ut länken till den: "Torvalds cykel"


Kommentarer
Postat av: Anonym

2008-08-01 @ 22:05:43
Postat av: cj

men du klara Opt?

2008-08-01 @ 22:06:01
Postat av: torvald

Extremt osanolikt dessvärre. Men vad är väl ett utlandsår utan en körd tenta...

2008-08-02 @ 14:37:02
Postat av: Nisse

Haha, vi hade inte lätt att avsluta vårt gymkontrakt heller, de ville t.o.m ha pengar av oss för det ;)

Ser ju ut som att du kommer tjäna en liten slant på cykeln också!

2008-08-19 @ 01:14:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0